Friday, September 19, 2014

Ths Scottish Thistle

O, the Thistle o’ Scotland was famous of auld,
Wi’ its toorie sae snod and its bristles sae bauld;
’Tis the badge o’ my country – it’s aye dear to me;
And the thocht o’ them baith brings the licht to my e’e
...


Scotland has been in the news lately, so I thought it appropriate to post an image of the national flower of Scotland, the Thistle.







I am glad, for old times sake, that Scotland will remain part of the United Kigndom.

The translation of the first stanza of the Scottish national anthum goes like this:

O, the Thistle o’ Scotland was famous of old,
Wi’ its craggy hills so trim and its bristles so bold;
’Tis the badge o’ my country – it’s yes dear to me;
And the thought o’ them both brings a light to my eye

No comments:

Post a Comment